آج کا دن کیسا رہے گا؟ 4 اکتوبر 2018

Today1

حمل (Mar21-Apr19)

آج آپ کے ستارے اس بات کی وضاحت کررہے ہیں کہ آج بہت نمایاں قسم کی تبدیلیاں آپ کے سامنے آسکیں گی جن کا تعلق آپ کے کاروباری معاملات کے علاوہ آپ کے سماجی مسائل سے بھی ہوسکتا ہے۔ اس کے علاوہ آج آپ کو کسی کام پر سراہا بھی جاسکتا ہے۔

ثور (April20-May20)

آج آپ کے ستارے اس بات کا برملا اظہار کررہے ہیں کہ آج آپ کے مالی حالات میں بتدریج بہتری آسکے گی اس کے علاوہ خاندنی وراثت میں حصہ بھی مل سکتا ہے۔ کسی ایسی ملازمت کی وجہ سے رقم کا حصول ممکن ہوگا جو آپ نے کچھ عرصہ قبل ہی جوائن کی ہو۔

 (May21-June21) جوزا

آج آپ کے ستارے اس بات کی وضاحت کررہے ہیں کہ آج بہت نمایاں قسم کی تبدیلیاں آپ کے سامنے آسکیں گی جن کا تعلق آپ کے کاروباری معاملات کے علاوہ آپ کے سماجی مسائل سے بھی ہوسکتا ہے۔ اس کے علاوہ آج آپ کو کسی کام پر سراہا بھی جاسکتا ہے۔

 (June22-July22) سرطان

آج آپ کے ستارے اس بات کا واضح اظہار کررہے ہیں کہ آج اپنی توجہ کو اپنے موضوع پر مرکوز رکھنا ممکن نہ ہوگا اس لئے اپنے پیشہ وارانہ معاملات میں کوئی تبدیلی لانے یا کسی سینئر کی اصلاح کرنے کی کوشش نہ کریں۔ آج جس حد تک ممکن ہو اپنے معاملات میں محتاط رہیں۔

 (July23-Aug22) اسد

آج اپنے کاروباری وعدوں کی تکمیل اور فرائض کی انجام دہی کے لئے اپنا شیڈول بناتے وقت اپنے اہل خانہ کو وقت نہ دے پائیں گے۔ اس کی وجہ سے آپ کو اپنے اہل خانہ کی جانب سے سخت قسم کے الفاظ اور شریک حیات کی جانب سے ناراضگی بھی مول لینا پڑے گی۔

 (Aug23-Sep22) سنبلہ

آج اگر آپ نے یہ ارداہ کرہی لیا ہے کہ آپ ہر قیمت پر کامیابی حاصل کرلیں گے تو اس میں آپ کو یقینی کامیابی مل سکے گی اور حیران کن نتائج آپ کے حوصلے کی داد دے سکیں گے۔ ایسے مراحل میں آپ کو کسی بھی موقع پر سخت کلامی سے کام نہیں لینا چاہیئے۔

 (Sep23-Oct22) میزان

آج آپ دوسروں کے لئے قابل تقلید نظر آسکیں گے جس کی وجہ سے آپ اپنی صلاحیتوں کا مناسب اور بہتر استعمال یقینی بناکر اپنے گھریلو اور کاروباری معاملات بہتر بنانے میں کامیاب رہیں گے۔ اس کے علاوہ آج آپ کو باہمی تعلقات بہتر کرنے کے مواقع بھی مل سکیں گے۔

 (Oct23-Nov21) عقرب

آج آپ کے ستارے اس بات کا مشورہ دے رہے ہیں کہ اگر آج آپ کو اپنے کسی ذاتی منصوبے کے بارے میں شکوک و شبہات کا سامنا ہو تو اسے ملتوی کردیں جبکہ اپنی صحت کے بارے میں مسائل سامنے آنے کی وجہ سے آپ پریشان بھی ہوسکتے ہیں حالانکہ یہ سب وقتی ہوگا۔

 (Nov22-Dec22) قوس

آج اپنے فرائض کی انجام دہی کے دوران آپ کی کارکردگی کچھ ایسی متاثر کن رہے گی کہ آپ کے سینیئرز کے علاوہ ساتھ میں کام کرنے والے افراد بھی آپ کی صلاحیتوں کے معترف ہوں گے جبکہ کچھ اور وجوہات پر احباب آپ کی عزت افزائی پر مجبور ہوں گے۔

جدی (Dec23-Jan19)

آج آپ کے ستارے اس بات کی نشاندہی کررہے ہیں کہ آج آپ کسی ایسے کاروبار کو شروع کرنے کا خطرہ مول لینے کی کوشش کررہے ہیں جو مستقبل میں آپ کے لئے ایک انتہائی مضبوط سہارا ثابت ہوسکے گا اور اس کی وجہ سے آپ کو بہت سے مالی فوائد بھی حاصل ہوسکیں گے۔

دلو (Jan20-Feb18)

آج آپ کے ستارے اس بات کی وضاحت کررہے ہیں کہ آج اپنے اندر موجود نیکی اور دوسروں کی بہتری کے جذبات کو عملی طور پر متحرک کرنے سے ہی آپ کی سماجی حیثیت اور عزت و وقار میں اضافہ ہوسکے گا جس کے بعد آپ کے قریبی افراد متوجہ ہونے پر مجبور ہوجائیں گے۔

حوت (Feb19-Mar20)

آج دوسروں کے باہمی تعاون اور مبنی برخلوص رویے کی وجہ سے آپ کو اپنے معاملات طے کرنے، اپنے التواء کا شکار منصوبوں پر عمل کرنے اور اپنے مسائل سے جان چھڑانے کی کوششوں میں کامیابی مل سکے گی جس سے آپ کے اپنے عملی اقدامات سے فائدہ اٹھانا ممکن ہوجائے گا۔

نوٹ: ستاروں کا یہ حال محض تفریحاً پیش کیاجاتا ہے۔ اس پر عقیدت رکھنا یا اسے سچ ماننا صحیح نہیں۔

صحیح المسلم حدیث نمبر193۔ کتاب الایمان باب کفر من قال مطرنا بالنوء کے مطابق یہ کفر ہے۔

loading...
loading...