گو کارٹ میں بال پھنسنے سے 28 سالہ لڑکی کی موت

A

بلاشبہ دنیا میں ایسے بہت سے مقامات ہیں جنہیں دیکھنا ہر ایک کو پسند ہوتا ہے۔ کچھ قدرتی خوبصورتی کے لئے مشہور ہوتے ہیں تو کچھ جگہوں کو مصنوعی طور پر لوگوں کی دلچسپی کو مدد نظر رکھتے ہوئے بنایا جاتا ہے۔

لیکن ہمیں سیر و تفریح کے مقامات پر جا کر اس بات کا خاص خیال رکھنا چاہیئے کہ کون سی چیز ہمارے لئے خطرناک ہے اور کس طرح ہم اس سے خود کو بچا سکتے ہیں۔

بعض اوقات ایسا بھی ہوتا ہے کہ لوگ ناگہانی آفات کا شکار بن جاتے ہیں بلکل ایسا ہی ایک افسوسناک واقعہ بھارتی ریاست پنجاب میں پیش آیا، جہاں 28 سالہ لڑکی امیوزمنٹ پارک میں گو-کارٹ میں بال پھنس جانے کی وجہ سے اتنقال کرگئی۔

 Puneet Kaur, 28, was in the go-kart with her husband when her got entangled in the rear wheel ripping most of her hair out in Pinjore, India

گو-کارٹ میں بال پھنسنے سے لڑکی کے سر کی جلد دو حصوں میں پھٹ گئی اسے تشویش ناک حالات ہسپتال لے جایا جارہا تھا پر افسوس کے وہ راستے میں ہی زندگی کی بازی ہار گئی۔

 A woman was killed in a freak accident when her hair was caught in the wheels of a go-kart during a family day out

 The couple were completing their first lap of the circuit when the tragedy unfolded

 The accident happened at Aqua Village amusement park which is close to the popular tourist attraction Pinjore Gardens when they decided to go on the go-karts

 بھارتی میڈیا کے مطابق لڑکی کا تعلق بھارتی شہر بھٹنڈا سے تھا اور وہ اپنے شوہر اور دو سالہ بچے کے ساتھ چھٹیاں منانے یہاں آئی تھی۔

بشکریہ : storypick

loading...
loading...