آج کا دن کیسا رہے گا؟ 27 مارچ 2018

Today1

حمل (Mar21-April19)

آج جونہی جذبات آپ کے قابو سے باہر ہوں گے سارے کے سارے معاملات ایک دم سے بگڑ جائیں گے اور پھر دل کا کیا؟ دل تو ہے ہی پاگل اس لئے اس پر بھی اثر زیادہ ہوسکتا ہے۔ اس کے علاوہ آج دوسرون کے ساتھ پیار بھرے تعلقات کو خراب ہونے سے بچانے کی بھی بھرپور کوشش کریں۔

ثور (April20-May20)

آج پچھلے کئی دنوں کی سختی میں مزید اضافہ ہوسکتا ہے جس کی وجہ سے آپ کے لئے اپنی صحت کو سنبھالنا اور اپنے مشکل اہداف مکمل کرنے میں دشواری ہوسکتی ہے۔ اس کے علاوہ کافی عرصہ بعد ملاقات کرنے والے افراد کی وجہ سے آپ کو بہت سی نئی اور دلچسپ خبریں مل سکتی ہیں۔

  (May21-June21) جوزا

آج جذبات اور موڈ پر قابو رکھنا اور لین دین کے معاملات میں حساس رویہ اختیار نہ کرنا ہی آپ کے لئے فائدہ مند رہپے گا کیونکہ دوسروں کی جانب سے پیدا کئے گئے مسائل اور ان کے ذاتی نظریات کی وجہ سے آپ ضرورت سے زیادہ شدید رد عمل کا مظاہرہ کرسکتے ہیں۔

 (June22-July22) سرطان

آج آپ کو اپنے طے کردہ منصوبوں خاص کر کاروباری دورے کو بھی ملتوی کردینا ہی بہتر رہے گا جس کی وجہ سے آپ کے کئی جاری معاملات کے بارے میں بڑے دلچسپ حقائق کھل کر آپ کے سامنے آسکیں گے۔ اپنے گھر اور گھر سے متعقہ معاملات اور کئی ذاتی مسائل کے بارے میں بہترین منصوبے بناسکیں گے۔

 (July23-Aug22) اسد

آج آپ کے پیار و محبت کے معاملات کے علاوہ اپنے کاروباری معاملات میں بھی کامیاب رہیں گے اور ستاروں کے مثبت اثرات آپ کے ساتھ ہوں گے۔ اس احساسات کی وجہ سے آپ خود کو خوش قسمت ترین فرد سمجھ سکیں گے۔ اس کے علاوہ آج کسی نئی پارٹ ٹائم ملازمت کی پیشکش ہونے سے آپ کو فائدہ ہوگا۔

 (Aug23-Sep22) سنبلہ

آج آپ خود کو حاکمانہ رویے سے دور رکھیں اور ہر حال میں دوسروں کو انتہائی عزت و احترام دیں جبکہ ان جذبات کی وجہ سے ہی دوسروں کے دل میں جگہ بناسکیں گے۔ آج ہر حال میں اپنی شریک حیات سے مشاورت کرکے ہی فیصلے لیں ورنہ حالات کنٹرول سے باہر بھی ہوسکتے ہیں۔

 (Sep23-Oct22) میزان

آج اپنے سینیئرز کی جانب سے اپنے کاروباری اور پیشہ وارانہ اہداف کی تکمیل میں ناکامی کی وجہ سے آپ کو ہدفِ تنقید بھی بنایا جاسکتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کی پیار بھری زندگی میں پچھلے کئی دنوں سے چلنے والی ہلکی پھلکی گرمی سردی آج کسی بڑے طوفان کی صورت اختیار کرسکتی ہے۔

  (Oct23-Nov21) عقرب

آج اپنے جوشیلے پن کی وجہ سے اپنے اردگرد موجود افراد میں سے کئی ایک کا دل توڑنے کا جرم کرسکتے ہیں اور اس میں آپ کو کچھ زیادہ محنت کرنا پڑے گی۔آج اگر آپ اپنے جذبات پر قابو رکھیں تو اپنے لئے نیک نامی کماسکیں گے۔ اس کے علاوہ اپنی صحت پر بھی توجہ دیں۔

 (Nov22-Dec22) قوس

آج آپ کو اپنے الفاظ کا انتخاب انتہائی احتیاط سے کرنے کے علاوہ اپنے جذبات پر بھی مکمل کنٹرول کرنا ہوگا۔ اس کے علاوہ اپنے قریبی افراد کے بارے میں طنزیہ جملے کسنے اور انہیں تنقید کا نشانہ بنانے کی کوشش نہ کریں ورنہ اپنے پیاروں کی دل شکنی کے مرتکب ہوجائیں گے۔

 جدی (Dec23-Jan19)

آج آپ کے ستارے اس بات کی نشاندہی کررہے ہیں کہ آج آپ کسی ایسے کاروبار کو شروع کرنے کا خطرہ مول لینے کی کوشش کررہے ہیں جو مستقبل میں آپ کے لئے ایک انتہائی مضبوط سہارا ثابت ہوسکے گا اور اس کی وجہ سے آپ کو بہت سے مالی فوائد بھی حاصل ہوسکیں گے۔

 دلو (Jan20-Feb18)

آج دوبارہ سے اپنے منصوبوں کی ترتیب ٹھیک کرکے اپنی ترجیحات کا تعین کرنے کی کوشش کریں تاکہ اپنی منزل کا حصول ممکن بنا سکیں اس کے بعد ہی آپ کو سکون مل سکے گا۔ آج عملی کاموں میں سستی یا لاپرواہی سے گریز کریں اور دل لگا کر کام کرنے کی کوشش کریں۔

 حوت (Feb19-Mar20)

آج اپنے معاملات میں کامیابی حاصل کرنے کے لئے اپنی وجدانی کیفیات سے بھرپور استفادہ اٹھاسکیں گے اس کے علاوہ اپنے دوستوں اور ساتھ کام کرنے والے افراد کی مدد اور عملی کوششوں سے بھی کامیابی کی راہیں اپنا سکیں گے۔ اس کے علاوہ آج آپ کو کسی تقریب میں شرکت کی دعوت بھی مل سکتی ہے۔

نوٹ: ستاروں کا یہ حال محض تفریحاً پیش کیاجاتا ہے۔ اس پر عقیدت رکھنا یا اسے سچ ماننا صحیح نہیں۔ 

صحیح المسلم حدیث نمبر193۔ کتاب الایمان باب کفر من قال مطرنا بالنوء کے مطابق یہ کفر ہے۔

loading...
loading...