آج کا دن کیسا رہے گا؟ 27 جولائی 2018

Today1

حمل (Mar21-April19)

آج اپنے حالات کا گہرائی سے جائزہ لے کر حقیقت پسندانہ رویہ اختیار کریں اور خود کو نظم و ضبط کا عادی بنا کر جو کرنا چاہتے ہیں کر گزریں اس کے علاوہ اپنے مالی پیشہ وارانہ امور میں بھی حقیقت پسندانہ رویہ اپنائیں۔ کسی فکر مندی کا خوف حاوی نہ کریں تاکہ معاملات سلجھائے جاسکیں۔

ثور (April20-May20)

آج اپنے کام کی ترتیب ٹھیک کرکے ہی آپ کسی آپ کسی محبت کرنے والے کا ساتھ دے سکیں۔ اپنے مستقبل کے بارے میں متفکر افراد سے اپنے خیالات اور اصل حالت کو ضرور شیئر کریں۔ اس کے علاوہ آج آپ کو کسی سے پہلی نظر میں محبت بھی ہوسکتی ہے۔

(May21-June21) جوزا

آج آپ کے ستارے اس بات کی نشاندہی کررہے ہیں کہ آج آپ کسی ایسے کاروبار کو شروع کرنے کا خطرہ مول لینے کی کوشش کررہے ہیں جو مستقبل میں آپ کے لئے ایک انتہائی مضبوط سہارا ثابت ہوسکے گا اور اس کی وجہ سے آپ کو بہت سے مالی فوائد بھی حاصل ہوسکیں گے۔

 (June22-July22) سرطان

آج آپ کے ستارے اس بات کا اظہار کررہے ہیں کہ آج اگر آپ اپنی توجہ کو مناسب انداز میں اپنے اہداف کے حصول میں مرتکز کر پائے تو اس بات کو سمجھ لیں کے کامیابی آپ کی جیب میں ہوگی اور اس کی وجہ سے آپ کو بے شمار مفادات کا حصول بھی ممکن ہوپائے گا۔

 (July23-Aug22) اسد

آج آپ کے ستارے اس بات کی نشاندہی کررہے ہیں کہ آج آپ کسی ایسے کاروبار کو شروع کرنے کا خطرہ مول لینے کی کوشش کررہے ہیں جو مستقبل میں آپ کے لئے ایک انتہائی مضبوط سہارا ثابت ہوسکے گا اور اس کی وجہ سے آپ کو بہت سے مالی فوائد بھی حاصل ہوسکیں گے۔

 (Aug23-Sep22) سنبلہ

آج آپ کے ستارے اس بات کی وضاحت کررہے ہیں کہ آج اپنے اندر موجود نیکی اور دوسروں کی بہتری کے جذبات کو عملی طور پر متحرک کرنے سے ہی آپ کی سماجی حیثیت اور عزت و وقار میں اضافہ ہوسکے گا جس کے بعد آپ کے قریبی افراد متوجہ ہونے پر مجبور ہوجائیں گے۔

 (Sep23-Oct22) میزان

آج آپ کے ستارے بھی کہتے ہیں کہ آپ کو کسی بھی قسم کا خطرہ موہ لینے کی ضرورت نہیں ہے اور اگر ایسا کیا تو سمجھ لیں آپ خود کو جان بوجھ کر مشکلات میں دھکیلنے کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں۔ یہ سب کچھ آپ کی اذیت پسندی کو ظاہر کرسکتا ہے۔

 (Oct23-Nov21) عقرب

آج آپ کے ستارے اس بات کی نشاندہی کررہے ہیں کہ آج اپنی موجودہ تکالیف یا منفی سوچوں کی روک تھام اور ان کے حل کے لئے کسی سے مشاورت کرنا ہی بہتر ثابت ہوگا۔ اس کے علاوہ آج آپ کو اپنوں کی تنقید بھی بہت بری لگے گی اور آپ گھبراہٹ کا شکار بھی ہوسکتے ہیں۔

 (Nov22-Dec22) قوس

آج آپ بے حد مصروف ہوسکتے ہیں لیکن اپنے فرائض کی ادائیگی کے لئے آپ میں بھرپور توانائی موجود ہوگی۔ اس کے علاوہ آج آپ کی مالی حالت بہت بہتر ہوگی اور اسی کے باعث فکرمندی والی کوئی بات آپ کے قریب بھی نہ بھٹک سکے گی۔

جدی (Dec23-Jan19)

آج آپ کسی ایسی نئی کاروباری سرگرمی کا آغاز کرسکتے ہیں جس میں آپ کو بہت زیادہ مفادات نظر آرہے ہوں جبکہ آپ کی عملی صلاحیتیں مناسب اور بہتر انداز میں کام نہ کررہی ہوں گی۔ ایسی کیفیت میں آپ کو کسی اور وقت کا انتخاب کرکے ان کاموں کو انجام دینے کی کوشش کرنی چاہیئے۔

دلو (Jan20-Feb18)

آج آپ کے ستارے اس بات کا اظہار کررہے ہیں کہ آج آپ کو اپنے جاری منصوبوں سے مثبت نتائج حاصل کرنے میں کامیابی مل سکتی ہے۔ اس کے علاوہ آج دوسروں کے مفاد کی جنگ لڑنے سے گریز کریں کیونکہ ایسے کاموں میں اپنے مفادات کا نقصان کرنا پڑتا ہے اور وقت بھی ضائع ہوتا ہے۔

حوت (Feb19-Mar20)

آج آپ کے ستارے اس بات کی تنبیہ کررہے ہیں کہ آج آپ اپنے شریک کار کے ساتھ کسی قسم کے بحث و مباحثے میں نہ پڑیں بلکہ سکون سے اپنے معاملات کو انجام دیں۔ اس کے علاوہ آج آپ کسی کاروباری سفر کی وجہ سے مالی مفادات حاصل کرسکیں گے۔

نوٹ: ستاروں کا یہ حال محض تفریحاً پیش کیاجاتا ہے۔ اس پر عقیدت رکھنا یا اسے سچ ماننا صحیح نہیں۔

صحیح المسلم حدیث نمبر193۔ کتاب الایمان باب کفر من قال مطرنا بالنوء کے مطابق یہ کفر ہے۔

loading...
loading...