ناخنوں کی اشکال سے جانئے شخصیت کا حال

feature
شخصیت کے بارے میں ہر کوئی جاننا چاہتا ہے۔ کسی کی شخصیت کو جاننے کے لیے لوگ اس کے مختلف انداز کو جانچتے ہیں ، اس کے بعد فیصلہ کرتے ہیں کہ فلاں انسان کی شخصیت کیسی ہے۔ کوئی سمجھتا ہے کہ کپڑوں سے شخصیت کی عکاسی ہوتی ہے، کوئی سمجھتا ہے کہ کسی کے انداز گفتگو سے شخصیت کی عکاسی ہوتی ہے۔

لیکن اب آپ اگر اپنی یا کسی اور کی شخصیت کے بارے میں جاننا چاہتے ہیں تو ہاتھوں کی انگلیوں کے ذریعے باآسانی جان سکتے ہیں۔ یہ سن کے آپ کو حیرت ہو ئی ہوگی، لیکن حیران ہونے کی بات با لکل نہیں ہے کیونکہ چین کے ماہرین نے اس بات کا انکشاف کیا ہے کہ ہاتھوں کی انگلیوں کے ناخن کی شکل شخصیت کی عکاسی کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔

آئیے جانتے ہیں کہ آپ کی ناخن کی شکل آپ کے بارے میں کیا کہتی ہے۔۔

بادامی شکل

almond

اگر آپ کے ناخن بادامی شکل کے ہیں تو آپ یقینا غصے کے بہت تیز ہونگے۔جن افراد کے بادامی شکل کے ناخن ہوتے ہیں وہ ذہین بھی ہوتے ہیں۔اس کے علاوہ بادامی شکل کے ناخن والے افراد خیالی دنیا میں زیادہ رہتے ہیںاور ساتھ ساتھ اس شکل کا ناخن والے افراد قابل اعتبار اور وفادار بھی ہوتے ہیں۔

تلوار شکل

Sword

اس شکل کے افراد لوگ بہت با ہمت ہوتے ہیں اور جس چیز کا عزم کرتے ہیں، اس چیز کو کرکے ہی سکون کا سانس لیتے ہیں۔اس کے علاوہ ان افراد کو تمام لوگوں کو ساتھ لے کے چلنے کا فن آتا ہے۔

چکور شکل

Squarish

اس طرح کے ناخن والے افراد بہت سنجیدہ ہوتے ہیں،ان کی زندگی میں ہنسی مزاق کم ہی پایا جاتا ہے۔لیکن سنجیدہ ہونے کے ساتھ ساتھ ایسے افراد ہر فن مولا ہوتے ہیں۔ ان افراد میں ہر کام کرنے کی صلاحیت موجود ہوتی ہے۔

چوڑی شکل

Broad

چپٹے اور چوڑی شکل کے ناخن والے افراد میں غصہ زیادہ پایا جاتا ہے۔ ایسے افراد چھوٹی چھوٹی باتوں پر واویلاکھڑا کر دیتے ہیں، لیکن ساتھ ساتھ ایسے افراد دل کے بھی بہت اچھے ہوتے ہیں۔

loading...
loading...