کرائے پر گھر لیتے ہوئے ان 5 باتوں کا خاص خیال رکھیں

فائل فوٹو

فائل فوٹو

اچھا اور بہترین حالت میں گھر کرائے پر لینا یقیناً ایک مشکل کام ہے۔ کرائے پر لیئے جانے والے گھر زیادہ اچھی کنڈیشن میں نہیں ہوتے لیکن گھر دلانے والے جھوٹی تسلیاں دے کر گھر لینے آپ کو رضامند کررہی لیتے ہیں۔

آج ہم آپ کو 5 ایسی باتوں سے آگاہ کریں گےجن کا خیال آپ کو   گھر کرائے پر لیتے ہوئے رکھنا چاہیئے۔ وہ باتیں کون سی ہیں آیئے جانتے ہیں۔

٭سوئچ بورڈ

Image result for switch boards for light

جب بھی گھر کرائے پر خریدنے لگیں تو اس بات کا خاص خیال رکھیں کہ گھر میں موجود تمام سوئچ بورڈز ٹھیک حالت میں ہیں یا نہیں اور اس کے علاوہ سوئچ بورڈزمیں کرنٹ کا گزر بھی ضرور چیک کرلیں۔

٭ ٹی وی اور انٹرنیٹ کا کنکشن

Image result for Internet

کسی بھی نئی جگہ شفٹ ہونے سے پہلے یہ ضرور معلوم کرلیں کہ وہاں ٹی وی اور انٹرنیٹ کا کنکشن موجودہے یا نہیں ہے۔کنکشن موجود نہ ہونے کی صورت میں گھر کے مالکان کو اس بات سے آگاہ کریں تاکہ وہ اس کا کچھ بندوبست کریں۔

٭سیلن

Image result for mold in home

اکثر گھروں میں سیلن موجود ہوتی ہےجس سے گھر گندے نظر آنے لگتے ہیں۔ گھر کے مالک سیلن پر رنگ و روغن کروانے کے بعد کرائے داروں کے دے دیتے ہیں لیکن تھوڑے عرصے بعد یہ سیلن پھر سے نظر آنے لگتی ہے۔

٭ کھڑکیاں دیکھیں

Image result for look outside the window

گھر کرائےپر لینے سے پہلے کھڑکیوں کے باہر کا نظارہ ضرور کرلیں کیونکہ زیادہ ٹریفک اور دکانوں کے پاس رہنے کی وجہ سے آپ کی نیند میں خلل پڑسکتا ہے اور اس سے آپ کی صحت متاثر ہوسکتی ہے۔

٭ دروازے

Image result for Door

گھر لیتے ہوئے اس بات کا ضرور خیال رکھیں کہ گھر کے دروازے مضبوط اور اس میں موجود لاک صحیح طرح کام کرتے ہوں۔ یہ بھی ضرور چیک کرلیں کہ کہیں دروازوں کے لاک کر زنگ تو نہیں آگیا۔