ان 5 علامات ظاہر ہوتا ہے آپ کےگردے خطرے میں ہیں

فائل فوٹو

فائل فوٹو

بہت سارے لوگ اس بات سے بالکل بے خبر زندگی گزار رہے ہوتے ہیں کہ ان کے گردے خطرے میں ہیں۔

گردے ہماری صحت کو برقرار رکھنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ اگر گردے صحت مند نہیں ہوتے تو ہماری صحت پر اس کا واضح فرق نظر آنے لگتا ہے۔

آج ہم آپ کو ان علامات سے آگاہ کریں گے جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ آپ کے گردے خطرے میں ہیں اور آپ کی صحت کے لیے الارمنگ صورتحال ہے۔

غیر معمولی خارش

Image result for types of skin allergy

گردے آپ کے خون میں سے فاضل مادہ خارج کرتے ہیں اور سرکیولیٹری نظام کو غذائیت اور منرلز سے بھرپوی جاری رکھتے ہیں۔ اگر اس میں کچھ گڑبڑ ہونے لگتی ہے تو اس کی علامات آپ کی جلد پر نمودار ہونے لگتی ہیں۔اس کی ایک بڑی علامت یہ ہے کہ آپ کی جلد کے کسی بھی حصے پر غیر معمولی خارش ہونے لگتی ہیں اور ریشز بھی نظر آنے لگتے ہیں۔

منہ کا کیسلا ذائقہ

Image result for metallic taste

جب گردے صحیح طرح کام نہیں کررہے ہوتے تو اس سے آپ کے منہ کا ذائقہ کیسلا ہوجاتا ہے اورہر کھانے کا ذائقہ کڑوا محسوس ہونے لگتا ہے۔ اس کے علاوہ منہ سے بو آنا بھی شروع ہوجاتی ہے۔

متلی اور اُلٹی

Image result for nausea

جب جسم میں سے غیر ضروری مادہ خارج نہیں ہوتا تو آپ کو متلی اور اُلٹی جیسی صورتحال کا سامنا کرنا پڑتا ہےپھر یہ غیر ضروری مادہ اُلٹی کے ذریعے آپ کے جسم سے خارج ہوتا ہے ۔متلی کے باعث آپ کو کھانا کھانے کا دل نہیں چاہتا اور کم کھانے کے باعث وزن گرنے لگتا ہے۔

ایڑیوں، ٹانگوں ، پاؤں اور چہرے پر سوجن

Image result for swelling feet

جب جسم میں سے فاضل مادہ خارج نہیں ہوتا تو اس سے جسم میں سوجن آنے لگتی ہے۔ یہ سوجن زیادہ تر ایڑیوں، ٹانگوں، پاؤں ، چہرے اور پاؤں پر نمودار ہوتی ہے۔

تھکن اور سستی

Image result for fatigue and tiredness

جن لوگوں کے گردے صحیح طور پر کام سرانجام دے رہے ہوتے ان کو خون کی کمی ہونے لگتی ہے اورجسم میں خون کی کمی سے آپ کو ہر وقت تھکن اور سستی محسوس ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو بے موسم بخار کی شکایت بھی ہوتی ہے۔

نوٹ: یہ مضمون محض عام معلومات کے لیے ہے۔