دبنگ خان کا سونم کپور کو شادی پر مہنگا ترین تحفہ

sonam

بولی وڈ اداکار سلمان خان کے بارے میں مشہور ہے کہ وہ بہت ہی نرم اور زندہ دل انسان ہیں اور وہ جس سے محبت کرتے ہیں اس کے لئے کچھ بھی کرسکتے ہیں۔ حال ہی میں سونم کپور کی شادی کے موقع پر انہوں نے ایک نہایت قیمتی کار تحفے میں دی ہے۔

سلمان خان اداکاری کے ساتھ ساتھ دریا دلی کے حوالے سے بھی کافی مشہور ہیں اور یہی وجہ ہے کہ وہ اکثر اپنے ساتھ کام کرنے والے اداکاروں اور قریبی افراد کو قیمتی تحائف سے نوازتے رہتے ہیں۔

انہوں نے فلم ‘پریم رتن دھن پایو’ میں ساتھ کام کرنے والی اداکارہ سونم کپور کو ایک انتہائی لگژری کار تحفے میں دے کر ایک بار پھر اپنی دریا دلی کا ثبوت دیا ہے۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق سلمان خان نے سونم کپور اور آنند اہوجا کو شادی کے موقع پر 90 لاکھ بھارتی روپے مالیت کی اوڈی کار تحفے میں دی ہے۔ اس کار کی قیمت پاکستانی روپے میں تقریباً ڈیڑھ کروڑ روپے بنتی ہے۔

Image result for salman khan gifts audi to sonam kapoor

سلو میاں کی جانب سے اپنے قریبی دوست انیل کپور کی بیٹی کو دیا جانے والا تحفہ اب تک کا سب سے مہنگا ترین تحفہ تصور کیا جارہا ہے۔

یاد رہے کہ سلمان خان سونم کپور کے والد انیل کپور کے ساتھ فلم ‘ریس 3’ میں بھی اداکاری کرتے نظر آئیں گے۔ یہ فلم 15 جون کو نمائش کے لیے پیش کی جائے گی۔

loading...
loading...