بگ باس کے 7 ایسے کنٹسٹنٹس جن کی حالت اب مکمل بدل گئی

main

بھارت کا متنازعہ ترین شو بگ باس جہاں تنازعات کا شکار رہتا ہے وہیں اس ریالٹی شو نے اپنے کنٹسٹنٹس کی زندگی بھی بدل دی ہے۔ اس شو میں سلیبریٹیز کے ساتھ ساتھ عام افراد کو بھی حصہ لینے کا موقع دیا جاتا ہے۔

آج ہم آپ کو بگ باس شو کا حصہ رہنے والے ان 7 کومنرز کنٹسٹنٹس کی حالت دکھانے جارہے ہیں جنہوں نے خود کو اب مکمل طور پر تبدیل کرلیا ہے اور ماضی کی تصاویر کے برعکس ان کو پہچاننا بھی مشکل لگتا ہے۔

جوتی کماری

Image result for jyoti kumari then and now

جوتی کماری حالیہ بگ باس سیزن کا حصہ رہیں تاہم ان کے پہلے کی تصاویر اور اب کی حالت میں نمایاں فرق ہے جسے باآسانی دیکھا جاسکتا ہے۔

منویر گجر

#6 Manveer Gujjar.

منویر گجر نے بگ باس کا دسواں سیزن اپنے نام کیا۔ جب وہ بگ باس ہاؤس میں داخل ہوئے تو ان کی بڑی داڑھی تھی جس سے ان کا بے حد لگاؤ بھی نظر آتا تھا تاہم وقت نے ان کے مائنڈ سیٹ کو بدلا اور اب وہ ایسے دکھتے ہیں۔

لوکیش کماری شرما

Image result for lokesh kumari then and now

لوکش کماری سلمان خان کی پسندیدہ ترین کنٹسٹنٹس میں سے ایک تھیں۔ انہوں نے شو سے باہر جانے کے بعد اپنے لُک اور وزن کم کرنے پر بہت کام کیا اور اب وہ ایسی نظر آتی ہیں۔

نتیبھا کول

36

نتیبھا کول بھی بگ باس کے دسویں سیزن میں ایک کومنر کی حیثیت سے شو کا حصہ بنی تھیں لیکن شو سے باہر جانے سے قبل وہ ایک سلیبریٹی کا درجہ حاصل کرچکی تھیں۔ اور اب اپنے لُک میں تبدیلی لانے کے بعد وہ سوشل میڈیا پر چھائی رہتی ہیں۔

مونا لیزا

#3 Monalisa.

بھوج پوری اداکارہ مونا لیزا نے اپنے طویل عرصے تک بوائے فرینڈ رہنے والے وکرم سنگھ راجپوت سے بگ باس ہاؤس میں ہی شادی کی۔ ان کے ایک اوور میں بھی خاصی تبدیلی آگئی ہے کیونکہ وزن کم کرنے کے ساتھ ساتھ انہوں نے فیشن پر بھی عبور حاصل کرلیا ہے۔

مانو پنجابی

#2 Manu Punjabi.

مانو پنجابی بگ باس گیارہویں سیزن کے دلچسپ کنٹسٹنٹس میں سے ایک تھے۔ لیکن جب سے اب تک ان کے فیشن سینس میں بڑی تبدیلی آگئی ہے جو کہ ان کے لُکس سے صاف واضح ہے۔

مہہ جبین صدیقی

#1 Mehjabi Siddiqui

مہہ جبین صدیقی بھی حالیہ بگ باس کا حصہ رہیں۔ ابتدا میں وہ دکھنے میں اتنی اچھی نہیں تھیں تاہم اب تو وہ بھی پہچانی نہیں جاتیں۔

        Thanks to viral.laughingcolours

loading...
loading...