امیتابھ تو منحوس ہے

Untitled-2

ممبئی: راجیش کھنہ کو ہندی سنیما کے پہلے سپر اسٹارز میں سے ایک سمجھا جاتا ہے لیکن وہ امیتابھ بچن سے بہت زیادہ جلتے تھے، اور انہیں منحوس سمجھتے تھے۔ 

ایک وقت تھا جب امیتابھ بچن اور راجیش کھنہ کے درمیان تعلقات انتہائی کشیدہ تھے اس وقت جب راجیش کھنہ کا ستارہ عروج پر تھا تو وہ بگ کی بے عزتی کا کوئی موقع نہیں چھوڑتے تھے۔

1972 میں جب امیتابھ بچن کامیاب نہیں ہوئے تھے لیکن ان کی موجودہ بیوی جیا بہادری اس وقت بھی اسٹار تھیں۔ امیتابھ بچن  فلم ‘شیف’ کے سیٹ پر اکثر جیا بچن، اور اسرانی سمیت دیگر اداکار دوستوں سے ملنے جایا کرتے تھے. تب راجیش کھنہ اکثر ان بے عزتی کیا کرتے تھے. ایک بار جب امیتابھ سیٹ پر پہنچے تو انہوں نے راجیش کھنہ کے لیے کلیئر الفاظ میں انہیں منحوس کہتے سنے گئے تھے.

جیا بہادری نے بھی سنا تو وہ غصے سے لال پیلی ہو گئیں. انہوں نے راجیش کھنہ کے پاس سے گزرتے ہوئے کہا کہ ایک دن زمانہ دیکھے گا کہ یہ انسان (امیتابھ) ایک دن کہاں ہوگا اور راجیش کھنہ کہاں۔ عد میں جیا کی بات صحیح ثابت ہوئی. دنیا نے دیکھا بھی کہ کس طرح امیتابھ اسٹار سے سپر اسٹار بنتے گئے اور راجیش کھنہ کا کریئر ڈھلتا چلا گیا۔

راجیش کھنہ اور امیتابھ بچن کے درمیان خراب تعلقات کی ایک وجہ گلوکار کشور کمار تھے۔ اس زمانے میں اداکار خود پر فلمائے گئے گانوں سے مشہور ہوتے تھے۔ راجیش کھنہ بھی کشور کمار کی وجہ سے مشہور ہوئے کیونکہ ان پر فلمائے گئے گانے ۤج بھی دیکھے اور سنے جاتے ہیں۔ امیتابھ بھی کشور کی آواز کی وجہ سے ہی سٹار بننے کی جانب آگے بڑھے۔ کشور کی طرف سے پردے پر امیتابھ بچن کے لئے گانا راجیش کھنہ کی جلن کا سبب سمجھا جا سکتا ہے.

بشکریہ Dailyo.in

loading...
loading...